[O2] Zmiana Turbiny w 2.0 TDI 140KM na większą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Anna M. Dukat
    Classic
    • 2008
    • 9

    [O2] Zmiana Turbiny w 2.0 TDI 140KM na większą

    Anna Maria Dukat
  • AxArt
    Classic
    • 2007
    • 11

    #2
    [O2] Zmiana Turbiny w 2.0 TDI 140KM na większą

    Ma ktos jakies doswiadczenie lub sprawdzony pomysl na jaka Turbinke mozna zamienic seryjna z 2.0 TDI 2005r.???
    Nie mam pojecia ktora firma z Warszawy lub okolic moglaby sie tym zajac?
    Chcialbym osiagnac jakies 200KM i 400NM, teraz na programie mam 170KM i 375NM niestety Turbina odmawia posluszenstwano i mam plan zmiany na cos lepszego.\
    Moze byl juz jakis temat na tym forum, bede wzieczny za linka
    Pozdro dla wszystkich Octa maniakow
    Octavia II 2.0TDI 170KM / 375 Nm

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      AxArt, gadaj z Palioza on na swoim BKD wycisnął 220 wiec doradzi Ci co masz kupić
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • yanooshiiik
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 172

        #4


        Tez mnie kusi. Jak padnie turn to napewno bedzie podmianka

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Garret GT1749VC z silnika 170KM. Blok jest taki sam, wiec powinno pasowac P&P.

          Uzywki prawie nowe ~1900zl, calkiem nowe - nie wiem.

          Albo jak wyzej, tyle ze pozostaje kwestia ile to tak naprawde ma wynosic gorna granica 200-210-220-250KM :diabelski_usmiech
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • dariuspolo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1168

            #6
            Maicroft, ale tylko turbina+osobny kolektor z silnika wzdluznego.

            Tutaj jest cos na ten temat:




            odpowiedzi PatTDI z CS
            T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
            SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
            Zuzycie paliwa

            Komentarz

            • onyx73
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 282

              #7
              Maicroft, a nie pisał tu już ktoś ze sterowanie turbiny z rsa jest w inny sposób realizowane?

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                dariuspolo, Ale tu chodzi o blok 2.0 a nie 1.9. Z blokiem od 1.9 to dokladnie jest jak piszesz, a do tego od 2.0 bedzie tak samo. Patryk pisal tam o bloku od ASV

                [ Dodano: Czw 31 Sty, 08 13:09 ]
                onyx73, W tym temacie nie ma jeszcze jasnych odpowiedzi, poza wsadzeniem czegos zupelnie innego jak GT20, GT22
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • dariuspolo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1168

                  #9
                  onyx73, potencjometr jest tylko do rozpoznania polozenia sztangi i nie musi byc podlaczony.

                  [ Dodano: Czw 31 Sty, 08 13:37 ]
                  Maicroft, moj blad, w drugim linku jest Altea 2,0tdi 140ps z turbina VC(170ps) czyli chyba da sie takie ustrojstwo zalozyc.

                  [ Dodano: Czw 31 Sty, 08 13:41 ]
                  ...allegro turbina 170ps:
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz

                  • KruPin
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 517

                    #10
                    Ja bym polecal ta sprezarke ze 170tki. Da sie ja tak "wysterowac", ze bedzie pompowala z dolu i bedzie "utrzymywala" bardzo ladny przebieg krzywych przynajmniej do tych 4300-4500obr.
                    Wartościami max bym sie nie kierował, bo co z tego, ze mamy +15-20KM, jak nie ma juz takiego fajnego dołu? Takie jest moje zdanie, powiedzmy sobie szczerze, 200-205KM w Octavii to juz jest coś. Pamiętajmy, ze samochod nie jezdzi wartościami maksymalnymi :wink:

                    Tutaj na sprzedaż: http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=4196 - od Leona FR TDI 170.
                    Forum Leasing.pl

                    Komentarz

                    • Aligator
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 162

                      #11
                      Dodam tylko że ta ze 170tki jest mocowana "do góry" podczas gdy w BKD jest "w dół" tak więc nie pasuje plug and play. Trzeba przerabiać dolot, wydech oraz doprowadzenie i spust oleju. Ile dokładnie roboty to ciężko powiedzieć, bo jeszcze żaden z moich klientów nie zdecydował się na taką modyfikację...
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz

                      • fernando
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1890

                        #12
                        Aligator, a czy kompletny silnik od 170tki pasuje P&P? Nie znam tematu, a chodzi mi m.in. o skrzynię... Poza tym, czy przy wstawieniu BMN zamiast BKD można sobie darować DPF, czy sterownik będzie wariował i nie da się go przestawić?

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Zamieszczone przez fernando
                          Aligator, a czy kompletny silnik od 170tki pasuje P&P? Nie znam tematu, a chodzi mi m.in. o skrzynię... Poza tym, czy przy wstawieniu BMN zamiast BKD można sobie darować DPF, czy sterownik będzie wariował i nie da się go przestawić?
                          Tak naprawdę , to wszystko da się zrobić, ale taka operacja pozbawiona jest sensu z finansowego punktu widzenia i nie tylko.

                          Z BKD mozna spokojnie uzyskać moc taką jak w BMN.
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          • fernando
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1890

                            #14
                            MiKruS, z jednej strony tak, ale słyszałem, że wczesne BKD zwłaszcza mają m.in. problemy z głowicą już na serii, poza tym trochę inny chyba jest rozrząd i parę innych rzeczy... Pytam, bo - nie ma co ukrywać - słabo znam się na rzeczy. Jeśli chodzi o moją koncepcję, to chciałbym mieć np. mocniejszy dół niż Palioza.

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez fernando
                              Jeśli chodzi o moją koncepcję, to chciałbym mieć np. mocniejszy dół niż Palioza.
                              Hm...wedlug wykresu przy 2000rpm kolega Palioza ma jakie 260Nm, ale zaraz przy 2200rpm juz jest 340Nm, a przy 2400rpm jest juz jakies 410NM i mniej wiecej tyle utrzymuje sie do 3800rpm. Dla mnie to jest ogolnie masakra. Nie wiem czego ty oczekujesz? :roll:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • palioza
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 417

                                #16
                                Przyznam, ze dol jest troszke gorszy niz byl wczesniej, troche tego brakowalo szczegolnie jezdzac po miescie... pisze brakowalo, bo przestawilem sie na jazde 200 obrotow wyzej :0 i jestem bardzo zadowolony .

                                fernando co do glowic to rowniez o tym slyszalem, ale poszukalem w necie i na jakims forum audi dokopalem sie do numerow silnikow juz z poprawiona glowica. Praktycznie w skodzie wszystkie BKD, ktore wyszly PO wrzesniu/listopadzie 2004 roku sa juz ok.
                                Wiecej problemow bylo z audikami i golfami, ktore mialy wczesniej ten silnik niz Octa. Oczywiscie zakladajac, ze ten gosci z a4 nie kmini aczkolwiek zrobilem juz parenascie kkm od moda i nie widze zadnych problemow u siebie na razie.
                                Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                                Komentarz

                                • PiotrekDK
                                  Elegance
                                  • 2007
                                  • 798
                                  • Seat

                                  #17
                                  palioza, moglbys zapodac na forum te numery silnikow? bo moja jest 11-2004 :szeroki_usmiech
                                  ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                                  mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                                  Komentarz

                                  • AxArt
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 11

                                    #18
                                    Aligator czy, mozesz okreslic orientacyjny koszt jaki wydal palioza na swoja przerobke?
                                    Rozumiem, ze Turbina byla nowa???
                                    Pozdrawiam :wink:
                                    Octavia II 2.0TDI 170KM / 375 Nm

                                    Komentarz

                                    • fernando
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1890

                                      #19
                                      palioza, dzięki, to na pewno cenna informacja - trochę mnie przy tym uspokoiłeś Jazda bez przerwy powyżej 2000 obrotów w TDI nie jest męcząca (dla drivera oczywiście)? A czy konfiguracja, jak u Paliozy + mała turbinka na dół, byłoby dobrym rozwiązaniem (coś a'la biturbo)???

                                      Komentarz

                                      Pracuję...